دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

شناسایی و الویت بندی بسته های تور مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی

قسمتی از متن پایان نامه :

معیارهای انتخاب شده به تبیین زیر می­باشند:

  • قیمت: که شامل قیمت مقصد، هتل و دیگر خدمات سفر می­باشد.
  • امنیت: که به گونه کلی امنیت مقصد را مد نظر قرار دادیم.
  • شرایط آب و هوا
  • جاذبه تاریخی و فرهنگی: که شامل فاکتورهایی زیرا اماکن تاریخی، آداب و رسوم منحصر به فرد، تنوع جشنواره ها، غذاهای ویژه و منحصر به فرد و موزه ها و گالری های خاص می­باشد.
  • جاذبه مناظر طبیعی: که به گونه کلی شامل مناظر طبیعی و سواحل مقصد مورد نظر می باشد.
  • جاذبه اماکن تجاری
  • جاذبه تفریحی و سرگرمی
  • زیرساخت و تسهیلات: که شامل تسهیلات موجود در مقصد مورد نظر مانند تسهیلات مناسب حمل و نقل عمومی و خصوصی، کیفیت شبکه اطلاع رسانی و ارتباطات و… می باشد.
  • پاکیزگی
  • کیفیت خدمات
  • کیفیت غذا
  • کاملا متناسب با برنامه تور: مقصود کامل بودن برنامه های تور و اجرای برنامه ها آنطور که برنامه ریزی شده، پیش روی آزاد بودن گردشگران در انتخاب نوع فعالیت و گردششان در سفر و عدم همکاری آژانس

 

نوع ارتباطات معیارهای بالا و شکل کلی مدل ارائه شده، در شکل 3-1 نشان داده شده می باشد.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوال پژوهش

سوالی که مطرح میشود این می باشد که:

  • آیامی­توان با در نظر داشتن شناخت مخاطب در صنعت خدمات مسافرتی و با در نظر داشتن سیاق فعلی فرآیند بسته­های مخاطب پسندتری طراحی نمود؟
  • اولویت­های انتخاب بسته­های مسافرتی در بین مشتریان(در ایران) چیست؟
  • آیا نتایج به دست آمده با طریقه فعلی تقاضا همخوانی دارد؟